Nasz udział w Zjeździe Socjologicznym

W dniu 16.09.2022 r. odbywała się sesja pt. Edukacja i jej przeobrażenia w dobie pandemii COVID-19 którą organizował Grzegorz Całek (UW), Piotr Długosz (UP w Krakowie).
W dwóch sesjach wystąpiło 8 badaczy prezentujących wyniki badań nad zdalną edukacją i jej konsekwencjami. Referenci przygotowali interesujące wystąpienia, które spotkały się z dużym zainteresowaniem słuchaczy.
Poniżej program wystąpień.
14.00-15.30.
- Dorota Szaban, Krzysztof Lisowski, Złe dobrego początki? Uwarunkowania doświadczeń nauczycieli z wprowadzaniem nauki zdalnej związanej z pandemią koronawirusa w Polsce.
 - Alicja Korzeniecka-Bondar, Zmiana gramatyki edukacji w dobie pandemii Covid-19 z perspektywy doświadczeń studentów.
 - Magdalena Ślusarczyk, Edukacja lekiem na całe zło? Studium międzynarodowych materiałów edukacyjnych dotyczących radzenia sobie w pandemii.
 - Urszula Abłażewicz-Górnicka, Małgorzata Skowrońska: Praktyki przestrzenne polskich studentów i studentek związane z edukacją zdalną podczas pandemii Covid-19. Wnioski z badań wstępnych.
 
16.00-17.30.
- Justyna Sarnowska, Indywidualizacja ryzyka i oswajanie niepewności: Młodzi dorośli i ich strategie radzenia sobie z wyzwaniami edukacji w dobie pandemii Covid-19.
 - Piotr Mikiewicz, Marta Jurczak-Morris, Nowa kultura szkoły? Pytania o konsekwencje doświadczenia edukacji zdalnej.
 - Karolina Podgórska, Doświadczenia studentów zagranicznych w czasach zarazy
 - Piotr Długosz, Dylematy zdalnej edukacji na obszarach wiejskich w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.
 









